Arrangement

Mobile robotter i overhalingsbanen: Udfordringer og muligheder i logistik

På denne DAU-konference dykker vi dybt ned i, hvordan droner, robotter og autonome systemer kan revolutionere logistikprocesser. Vi fokuserer både på indendørs og udendørs logistik og undersøger de mange muligheder og udfordringer, som disse avancerede teknologier bringer med sig.

En dag fyldt med indsigt og innovation

Dagen bliver fyldt med inspirerende oplæg fra førende eksperter i branchen, live-demonstrationer af banebrydende teknologi og dybdegående drøftelser om både de nuværende muligheder og fremtidige udfordringer. Vi ser nærmere på de nyeste trends inden for automatisering og hvordan disse kan implementeres i praksis.

Højdepunkter:

  • Innovative løsninger: Hvordan opnår man de bedste resultater, når standardløsninger ikke rækker?
  • Effektivitet i fokus: Hvordan sikrer man et effektivt vare- og materialeflow?
  • Fremtidens udfordringer: Udforskning af udfordringer og fremtidige løsninger.

Oplæg:

  • Danfoss: Bag Kulisserne: Gode og Dårlige erfaringer fra Automatiseret Transport hos Danfoss Drives
  • Novo Nordisk: Effektivisering af komplekse logistikplatforme
  • Capra: Oplev Capras innovative robotplatform
  • Robotool: Udfordringer og løsninger i implementeringen af mobile robotter
  • SDU Dronecenter: Oplev det internationale UAS Denmark Test Center i aktion

Vigtig info

Obs: Da SDU’s dronecenter ligger inde på selve lufthavnsområdet, er det nødvendigt, at du ved ankomst registreres med følgende oplysninger: fulde navn, nationalitet, telefonnummer, virksomhed og fødselsdato. Derudover skal du fremvise gyldigt ID i form af enten pas, kørekort eller internationalt ID. Bemærk venligst, at hvis du ikke medbringer gyldigt ID, eller hvis du ikke ønsker at blive registreret, vil du ikke kunne deltage i besøget på SDU’s dronecenter.

Program

MINIMESSE

Du har mulighed for at blive udstiller på DAU's minimesse til en favorabel pris, hvis du er medlem af DAU. En stand koster 2 x deltagergebyr, og inkluderet i prisen, er 2 deltagere på konferencen. Du får her mulighed for at pitche dine nyeste produkter og løsninger og vise dem frem i alle pauserne. Kontakt sekretariatsleder Mathias Kimer Larsen på mlar@di.dk eller telefon 3377 3870, hvis du vil høre mere om mulighederne for at udstille på minimessen.

VOUCHERS

Som en ny fordel for DAU's medlemmer i de to højeste kontingentgrupper har vi i år introduceret et nyt vouchersystem, som giver gratis adgang til en DAU-konference efter eget valg. Hvis din virksomhed er i kontingentgruppen 20 til 250 ansatte, har I én voucher i 2024. Hvis I er i gruppen 251+ ansatte, har I to vouchere. For at bruge en voucher, skal du bare tilmelde mindst to fra din virksomhed til normalpris og sende en mail til mlar@di.dk med besked om, at I vil bruge en voucher. Så bliver I ikke faktureret for den ene af konferencebilletterne. Hvis du er i tvivl om, hvorvidt din virksomhed har vouchere til rådighed, er du ligeledes velkommen til at sende en mail til mlar@di.dk for afklaring.