14 resultater
![](/globalassets/billeder-til-fri-brug/arbejdsmarked/samtale_kollegaer_getty.jpg)
Personalejura
Har du styr på den danske model, overenskomster, arbejdsnedlæggelser og erhvervsjura?
Er du leder, eller står du med personale- og ansættelsesansvaret i din virksomhed?
Hos DI finder du kurser, netværk, events og uddannelser indenfor personalejura, erhvervsjura og overenskomster. Vores tilbud klæder dig på med inspiration, ny viden og værktøjer, som gør dit arbejde lettere, så du undgår fejl.
Få styrket din lederrolle og din værktøjskasse med viden om seneste nye overenskomster og gældende regelsæt og lovgivning – fra ferielov og personalejura til ansættelse og persondata. Herunder industriens overenskomst med regler for bl.a. løn, arbejdstid, opsigelsesvarsel, sygdom og barsel, pension og uddannelse.
KURSUS
•DI Service
Kurser i Serviceoverenskomsten
- COMWELL KELLERS PARK P/S
- 04. sep. 2024
KURSUS
VentelisteIndustriens Overenskomst - online
- 05. sep. 2024
KURSUS
Kursus i Træ- og Møbeloverenskomsten
- SCANDIC SILKEBORG
- 11. sep. 2024
KURSUS
Arbejdstidsplanlægning Træ- og Møbeloverenskomsten
- SCANDIC SILKEBORG
- 12. sep. 2024
KURSUS
Få styr på Fællesoverenskomsten
- 17. sep. 2024
KURSUS
Employment Law
- 25. sep. 2024
KURSUS
Industriens Overenskomst
- Trinity Hotel & Konference Center A/S
- 07. okt. 2024
KURSUS
•DI Byggeri
Alt du skal vide om byggeriets overenskomster
- 05. nov. 2024
KURSUS
Overenskomst og personalejura i praksis
- 07. nov. 2024
WEBINAR
•ATL
Webinar: Ansættelsesbeviser
- 27. nov. 2024
NETVÆRK
Netværk om arbejdstid
Har du ansvaret for planlægningen af arbejdstiden og/eller betalingen herfor i din virksomhed? Og kunne du tænke dig at øge virksomhedens...
NETVÆRK
Compensation og benefitansvarlige
Har du ansvar for compensation og benefit i din virksomhed? Trænger du til at blive beriget og udfordret i din rolle af andre ligesindede? Kom med i...
NETVÆRK
Netværk om skifteholdsarbejde
Har du ansvaret for planlægningen- og driften af virksomhedens skifteholdsarbejde og eller betalingen herfor i din virksomhed? Og kunne du tænke dig...