Webinarer on demand

DI Handel har i samarbejde med eksperter lavet en række online seminarer, som du som medlem frit kan tilgå for ny viden inden for e-handel, bæredygtighed, data, jura, kundeoplevelser, logistik, nye teknologier og salg og marketing.

Bæredygtighed

Commercializing Sustainability

Bæredygtig innovation og udvikling har brug for en kommerciel motor. Tag med på en transformativ rejse og forstå, hvorfor bæredygtighed ikke bare er et valg; det er en forretningsmæssig nødvendighed - og hør om hvad der skal til for at lykkedes med denne omstilling.

Klimaklar Produktionsvirksomhed - Nu for engroshandlere

Vil du styrke din konkurrenceevne og være på forkant med krav om at levere CO₂-data? Så se dette webinar, hvor du bliver vist rundt på den digitale læringsplatform og lærer, hvordan du kan blive klimaklar som engroshandelsvirksomhed.

Hvorfor skal jeres virksomhed arbejde med due diligence?

Du har måske hørt om due diligence, men hvad betyder det egentlig? Due diligence er for mange virksomheder et nyt begreb, som medfører en ny måde at tænke og handle på som virksomhed. På dette webinar vil vi give dig en introduktion til, hvad due diligence er og hvorfor det er vigtigt, at din virksomhed begynder at arbejde med det.

En praktisk vejledning til due diligence

På dette webinar introducerer vi FN Global Compacts praktiske vejledning til FN’s Vejledende Principper for Menneskerettigheder og Erhvervsliv. Vejledningen skal hjælpe handelsvirksomheder til at komme godt i gang med due diligence for overholdelse menneskerettigheder.

Sådan fremtidssikrer du din SMV

Små og mellemstore virksomheder (SMV’er) står over for særlige udfordringer, når de skal integrere de bæredygtighedsstrategier der er afgørende for virksomhedens langsigtede forretningssucces og modstandsdygtighed.

Sådan bruger du ESG i et kommercielt perspektiv

Hvordan styrker danske virksomheders deres konkurrenceevne i de kommende år, og hvordan sikrer vi vores fortsatte position som leverandører til de store koncerner?

Data

E-handel

Omni-channel excellence i B2B

Skab sammenhængende kundeoplevelser i B2B. Omni-channel er nøglen til fremtidens B2B succes. Mens forbrugerne råber på konsistente oplevelser på tværs af alle platforme, halter mange B2B-virksomheder stadig bagefter. Det er tid til at indhente forspringet!

Webshop Excellence – hemmeligheden bag overblik og effektivitet

På dette webinar får du chancen til at fordybe dig i hemmelighederne bag en vellykket webshop og få værdifulde indsigter fra en industriekspert med mere end 20 års erfaring.

Black Friday er årets stresstest, er din virksomhed klar?

Åndenød ved tanken om Black Friday? Som ansvarlig for salget, IT eller andre væsentlige dele af forretningen, er spidsbelastede perioder altid ambivalente. På den ene side jubler du over efterspørgslen og den forventede ordretilgang. På den anden side, bider du nervøst i bordkanten i frygt for, at lageret ikke kan følge med.

Alternativer til Google Optimize

I september måned forsvinder Google Optimize, den populære gratis A/B-test platform fra Google, som har været integreret med Google Analytics i flere år. Med den kommende nedlukning af Google Universal Analytics d. 1. juli og overgangen til GA4, er det vigtigt at se på alternativer til Google Optimize.

Amazon – Brand Owner guide

Vidste du, at Amazon tilbyder ekstra fordele til brand owners på deres markedspladser? Deltag på dette webinar, hvor Amazon gennemgår hvilke ekstra muligheder brand owners har i forhold til en almindelig sælger-konto og er en god starter guide for brand owners.

Amazon – sådan kommer du i gang med at sælge

På dette webinar får du muligheden for at møde Ida Nixon, som er den første dansker i Amazons Export team. Hun vil bl.a. give dig indsigt i, hvordan du kommer i gang med at sælge på Amazon samt ikke mindst afsløre, hvordan du får størst chance for at vinde ”Buy Box”.

Jura

Kundeoplevelser

Logistik

Nye teknologier

Salg og marketing

LinkedIn taktikker for B2B

Webinaret er til dig, der sidder med en B2B virksomheds side på LinkedIn og er på jagt efter konkrete tiltag, der giver virksomhedens samlede reach et boost.

Pricing for salgsorganisationen

Disciplinen at arbejde med pricing kræver en dyb forståelse for hvilken værdi dine produkter eller ydelser tilfører dine kunder. Men værdi kan være mange ting og kan have mange fadere, så hvor skal vi rette vores fokus?

Pricing for your finance department

Get in control of prices and discounts! The discipline of working with pricing requires an infrastructure to facilitate discounts and pricing policy. The quality of infrastructure directly affects command and control of discounts, and the ability to protect margins and meeting targets.

Smarketing - A potential love story

Sales and marketing departments often operate in silos, hindering their potential synergy. Explore how breaking down the barriers between them can lead to significant business growth.

Fremtidens SEO: Få indsigt i Googles nye AI-drevne søgemaskine

Google er på vej med en ny version af verdens mest populære søgemaskine: Google Search Generative Experience (SGE). I stedet for blot at vise ti links til websites i søgeresultat, vil de nu inkludere et svar genereret af AI i toppen af siden.

Marketingchefens AI Tool Box – 19 AI Tools

Mød marketingchefens helt igennem fantastiske assistent: AI. Hvis du stiller de rigtige spørgsmål, ja, så er der stort set ikke det du kan få hjælp til. Kunsten er at stille de rigtige spørgsmål. Få en introduktion til, hvordan du bliver bedre til at ”Prompte”. Og så får du konkrete bud på 19 af de bedste AITools og eksempler på, hvordan du bruger det i din markedsføring.

Få succes med social marketing

Arbejder du i en B2B organisation med adskillige sælgere? Har I en ambition om, at salg og marketing skal træde ind i den sociale nutid sammen? Så er denne peptalk lige noget for dig!

Sådan ser succes med messer ud i fremtiden

I en verden med stigende digitalisering, automatisering og robotisering, er det personlige møde måske vigtigere end nogensinde før. Men hvordan kan man som virksomhed optimere sine processer, så man udnytter både messens og sit eget fulde potentiale? Dét svarer vi på i dette webinar.

Strategisk after sales for ambitiøse B2B virksomheder

Skal du have rustet din organisation med en skarp eksekveringsplan til at højne dit after sales og overvejer du at digitalisere dit after sales tilbud? Så er dette webinar for dig.

LinkedIn som international leadgenerator og forretningsmotor

Hvad er de vigtigste dos & don’ts inden for LinkedIn-annoncering? Hvordan undgår du at begå de samme fejl som dine konkurrenter? Og hvilke 7 steps SKAL du have styr på for at lykkes med din LinkedIn-annoncering?