Arrangement

Customer Day 2024

Hvordan får du kunderne til at vælge dig fremfor konkurrenterne? Vi glæder os til at byde dig velkommen til årets Customer Day, hvor du vil lære alt om kundeoplevelser.

Customer Day 2024 - Alt du skal vide om kundeoplevelser!

Customer Day 2024 er en syv timers konference med hele 16 indlæg spækket med viden om, hvordan du skaber gode kundeoplevelser. Sidste år var vi 250 gæster samlet i Industriens Hus, og vi glæder os til at gentage succesen og byde dig velkommen d. 7. november 2024! Vi tror på, at ansvaret for gode kundeoplevelser hviler på både dig, mig og vores kollegaer i salg, marketing, kundeservice, IT, HR, ledelsen og bogholderiet. Men hvis vi skal løfte det fælles ansvar, kræver det at vi taler samme sprog, og sammen udvikler de oplevelser, der får kunderne til at vælge os fremfor konkurrenterne.

Arbejdet med at udvikle gode kundeoplevelser kræver, at der opstilles fælles målsætninger, hvor det kundecentriske arbejde i én afdeling ikke modarbejder arbejdet andre steder i organisationen. Det handler i høj grad om at øge graden af vidensdeling og transparens, så de interne siloer og friktioner i kunderejsen brydes ned. Det handler også om at sikre høj involvering, både vertikalt og horisontalt, hvor der løbende følges op på fremdrift såvel som udfordringer. At udvikle og løfte kundeoplevelsen i en organisation er en ressourcekrævende men nødvendig proces, som bør betragtes som en investering snarere end en omkostning. Lykkes man med ovenstående, så er man godt på vej mod den kundecentriske forandring, der sikrer at man også kan drive en forretning i fremtiden.

Vores 15 indlæg er nøje udvalgt til at give dig den nødvendige inspiration, til at kunne lykkes med ovenstående. Ambitionen er at sende dig ud ad døren med nye strategiske, operationelle og taktiske værktøjer, som udvider dit perspektiv og gør det nemmere at skabe excellente oplevelser for dine kunder.

Du kan se frem til at høre om kundecentrisk ledelse, AI, kunderejser, social commerce og meget, meget mere!

Få mere information om konferencen her.

Talere

  • Henrik Bang

    Direktør, Polestar

    Hør hvordan Polestar via en 100% online købsoplevelse og relevant fysisk tilstedeværelse, formår at møde kunderne, hvor de er og derved sikre sublime kundeoplevelser

    Henrik vil fortælle, hvilke tiltag Polestar har gjort internt og eksternt for at differentiere sig i en meget traditionsbundet branche, der gennemlever massive forandringer, hvilket blandt andet udfordrer de traditionelle salgsmodeller. Derfor har behovet for nytænkning og innovation, for at opnå succes hos målgruppen før, under og efter et salg, aldrig været større. Polestar har siden opstarten haft en 100% digital købsrejse kombineret med stærke online initiativer og fysisk tilstedeværelse, hvor deres målgruppe befinder sig. Det stiller krav til en organisation og med fokus på omstilling og ledelse vil Henrik dele konkrete eksempler på aktiviteter Polestar har gennemført og hvad de kigger mod i fremtiden.

  • Charlotte Burmeister

    Retail Industry Lead, Microsoft Denmark

    Retail Unlocked - Skalér din Retailforretning med AI

    AI er over os, og muligherne er mange! Hvordan skabes en mere personlig, relevant og engagerende kundeoplevelse på tværs af alle kanaler med AI? Kan processer, lagerstyring, logistik og levering optimeres? Og hvordan kommer man som virksomhed i gang med AI? I denne session stiller Microsoft skarpt på trends inden for AI i retail, og inspirerer med banebrydende case studies fra retailbranchen.

  • Dorte Karlsson

    Head of CX and Copenhagen Office, Web2Media

    Skab stærke kundeoplevelser på tværs af organisationen ved hjælp af data

    Mød Dorte, en ekspert med 25 års erfaring i spidsen for kundeoplevelser hos nogle af Danmarks største virksomheder. Med indsigt og præcision har hun brugt data til at skabe succesfulde resultater - som hun vil dele på oplægget.

    Lær at nedbryde de organisatoriske siloer og integrere en kundedrevet tilgang i hver eneste del af din virksomhed. Dorte deler de praktiske teknikker og modeller, der har bevist deres værd i at forbedre kundeoplevelsen og øge omsætningen. Du vil blive udstyret med handlingsorienterede metoder og se levende eksempler på strategier fra Dortes tid hos Egmont samt NGO-branchen, der har transformeret kundetilfredshed til konkret økonomisk succes.

  • Morten Rye Christensen

    VP Infrastructure & Operations, Semler

    Transformer din forretning med AI og automatisering

    Hør hvordan Semler Gruppen har haft stor succes med at arbejde agilt i udviklingen af selvbetjeningsløsninger bygget på Microsoft 365, Power Platformen og AI. På Customer Day 2024 deler vi vores erfaringer med at bygge effektive og brugbare løsninger, der maksimerer værdien af den eksisterende IT-infrastruktur og softwarelicenser. I indlægget kan du se frem til at få indsigt i, hvordan din virksomhed nemt kan komme i gang med AI og automatisering, og tage skridtet mod en mere effektiv og digital fremtid.