Webinar

AI i kundeservice

Vil du være med i revolutionen af kundeservice i din virksomhed? Tilmeld dig vores webinar og opdag, hvordan kunstig intelligens kan transformere din kundeservice fra grundlæggende til enestående. På dette webinar har vi inviteret Anna fra Vertica, som vil give dig bud på nogle af de ”lavthængende frugter”, hvis din virksomhed vil bruge AI-teknologi til at forbedre servicepunkter mod kunderne.

Webinaret starter:

01.10.2024 11.00

Hvad du vil lære:

  • Forståelse af AI: Grundlæggende principper og hvordan AI kan integreres i kundeservice.
  • Værktøjer til medarbejdere: Lær hvordan AI kan understøtte dit team i hverdagen og hjælpe dem med at yde bedre service.
  • Case Studies: Se eksempler fra virkeligheden på virksomheder, der har haft succes med at implementere AI i deres kundeservice.

Fordele ved deltagelse:

  • Få indblik i de nyeste AI-værktøjer og teknologier.
  • Lær at anvende AI på en måde, der både tilfredsstiller dine kunder og styrker dine medarbejderes kompetencer.
  • Del erfaringer og bedste praksis med branchefolk.

Webinaret er designet til både medarbejdere og ledere, som ønsker at forbedre og effektivisere serviceprocesser ved hjælp af AI. Tilmeld dig nu og få indblik i fremtiden, hvor teknologi og menneskelig service går hånd i hånd for at skabe enestående kundeoplevelser!

Oplægsholder

Anna har gjort sig bemærket som en markant skikkelse inden for det danske e-handelslandskab. Hun er en erfaren oplægsholder og ekspert inden for e-commerce, AI og forbrugertendenser. I 2022 blev hun udvalgt af Berlingske, som et af landet største erhvervstalenter i Talent 100-kåringen. Anna er med sit indgående kendskab til e-handelsbranchen ikke bange for at stille spørgsmål og sætte digital nytænkning, udvikling og værdiskabelse på agendaen

Anna Katrine Matthiesen

Partner, Vertica