Webinar

Commercializing Sustainability

Bæredygtig innovation og udvikling har brug for en kommerciel motor. Tag med på en transformativ rejse på vores kommende webinar om “Commercializing sustainability” og forstå, hvorfor bæredygtighed ikke bare er et valg; det er en forretningsmæssig nødvendighed - og hør om hvad der skal til for at lykkedes med denne omstilling.

Er du nysgerrig på, hvordan virksomheder tilpasser sig de voksende bæredygtighedskrav, minimerer risici og endda sikrer en markedsmæssig fordel ved at arbejde målrettet med at integrere bæredygtighed?

På webinaret giver vi dig et indblik i hvorfor og hvordan du skal koble bæredygtighed med kommerciel succes, og hvordan du kan arbejde med alle led i din værdikæde; fra bæredygtig produktidé til markedsintroduktion og succesfuldt salg.

Nøgletemaer:

Integration af bæredygtighed i ny produktudvikling og beslutningstagning:

Hør om at lancere produkter, der stemmer overens med pulsen i bæredygtighedstendenser, matchet med dine kunders bæredygtighedsrejser og din egen interne bæredygtighedsdagsorden. Indfør et “udefra-ind” perspektiv i din nye produktpipeline for kommerciel succes, samtidig med at du knytter den til dine egne bæredygtighedsreduktionsmål.

Udarbejdelse af bæredygtige værditilbud

Forstå hvorfor og hvordan du formulerer differentiering af dine eksisterende eller nye produkter ud fra bæredygtighed, og vigtigheden af at kortlægge og adressere interessenter på tværs af værdikæden som et led i dette.

Segmentér og kvalificér kunder baseret på bæredygtighedsbehov

Få nyt perspektiv på din kundesegmentering og hvordan du bruger tiden på de rigtige kunder fra starten.

Opbyg kompetencer og engagement hos dit eget salgs- og marketingteam

Forstå, hvorfor du først skal adressere forvirring og modstand inden for din egen kommercielle organisation, og lær tips og tricks til, hvordan du får dit team engageret.

Undgå faldgruberne i din salgsproces:

Forstå den skiftende dynamik i salgs- og købsprocessen i forhold til bæredygtighed, og hvorfor din “gamle” måde at sælge på måske ikke er succesfuld i morgen.

Målgruppen for dette webinar er:

  • Chief Sustainability Officers / VP of Sustainability
  • Commercial Excellence Directors
  • Chief Sales Officers / VP of Sales
  • Head of R&D/ Product Development
  • Portfolio Managers
  • Marketing

Oplægsholder

Michael Jarnum

Commercial Excellence Advisor, Commerzial

Support

Tolga Azgun

Business Analyst, Commerzial