Webinar

Omni-channel excellence i B2B

Skab sammenhængende kundeoplevelser i B2B. Omni-channel er nøglen til fremtidens B2B succes. Mens forbrugerne råber på konsistente oplevelser på tværs af alle platforme, halter mange B2B-virksomheder stadig bagefter. Det er tid til at indhente forspringet!

Webinaret er overstået

Afspilning af webinar kræver login

Login her

71% af forbrugerne ønsker en ensartet oplevelse på tværs af alle kanaler. Forbrugere er også professionelle indkøbere i deres erhverv og deres private oplevelser og præferencer tages med på jobbet, derfor er det på tide at B2B-sektoren skal oppe sig. De skal adoptere en omni-channel tilgang, der integrerer alt fra de kørende sælgere og fysiske butikker til online platforme og kundeservice. Kan din virksomhed lykkes med denne øvelse, kan det ikke alene øge kundeloyaliteten men også “booste” omsætningen markant. 

Igennem konkrete eksempler fra bl.a. Saint-Gobain og Hørkram får du på dette webinar indblik i, hvordan du kan anvende B2C-strategier til at skabe personlige, effektive og sammenhængende kundeoplevelser i B2B universet. 

Lær hvordan du: 

  • Implementerer personaliseret content for dybere kunderelationer.
  • Benytter kundeklubber og community for at skabe merværdi.
  • Optimerer de fysiske butikkers potentiale med digital integration.

Deltag i webinar den 9. april og få den indsigt og inspiration, du skal bruge for at transformere din B2B omni-channel strategi. Mød en af branchens førende eksperter, og tag dit første skridt mod en mere profitabel og kundeorienteret fremtid. 

Tilmeld dig nu og sæt skub i din omni-channel succes!

Vi glæder os til at se dig online.

Oplægsholder

Anna har gjort sig bemærket som en markant skikkelse inden for det danske e-handelslandskab. Hun er en erfaren oplægsholder og ekspert inden for e-commerce, AI og forbrugertendenser. I 2022 blev hun udvalgt af Berlingske, som et af landet største erhvervstalenter i Talent 100-kåringen. Anna er med sit indgående kendskab til e-handelsbranchen ikke bange for at stille spørgsmål og sætte digital nytænkning, udvikling og værdiskabelse på agendaen

Anna Katrine Matthiesen

Partner, Vertica