Arrangement

Udstilling og sponsorer til Arbejdsmiljøkonferencen Lab24

Her kan du tilmelde dig som udstiller eller sponsor til Arbejdsmiljøkonferencen Lab24. Læs om mulighederne og vælg den pakke, som passer bedst til din virksomhed og ønsker for deltagelse i konferencen.

Standardpakke

Indhold:

 - 1 udstillerplads på 6 m2 mandag inkl. After Dinner Party
- 2 deltagere
- Deltagelse i pitch-rundvisning i udstillingen
- 2 pladser til middagen mandag aften
- 1 slide til pauseskærm i konferencesalene ( i rotation)
- Kort præsentation inkl. logo på konferencens hjemmeside og logo i den trykte velkomstbrochure til deltagerne.

Pris: 12.000 kr. 

Premiumpakke (Kun 3 tilgængelige)

Indhold:

-    Alt i standardpakken
+
-    Primær placering af logo på alle materialer og scenen
-    Nævnt som hovedsponsor i alt kommunikation
-    Digitalt banner på live-posterskærm i lobby
-    LinkedIn opslag på konferencens side + sponsoreret LinkedIn annonce på egen side.

Pris: 18.000 kr

Tillæg:
Som sponsor skal du levere grafisk materiale til Live Posters. Nærmere info følger.

Sponsor af After Dinner Party

Mandag aften inviterer vi til en netværksbar i udstillingsområdet for alle deltagere efter middagen.

Vi tilbyder eksklusivt to virksomheder muligheden for at sponsorere denne begivenhed.

Som sponsor vil din virksomhed blive fremhævet på et digitalt banner på vores live-posterskærm. Dette er en fremragende mulighed for at øge virksomhedens synlighed blandt et publikum af branchefolk. 

Endvidere får sponsorerne 2 minutters taletid til at pitche under arrangementet. Dette er en unik chance for at præsentere virksomhedens værdier og tjenester til et interesseret og engageret publikum.

Benyt denne chance for at styrke dit brand, opbygge nye forbindelser og støtte en god sag.

Vi ser frem til at byde din virksomhed velkommen som sponsor.

Pris: 15.000 kr.

(Kun 2 tilgængelige)

Tillæg:
Som sponsor skal du levere grafisk materiale til Live Posters. Nærmere info følger.

Sponsor af ”Get-Together” søndag aften

Bliv sponsor af vores 'Get-Together' søndag aften og få en unik mulighed for at fremhæve din virksomhed.

Som sponsor vil du blive fremvist på et digitalt banner på vores live-posterskærm, hvilket sikrer maksimal synlighed for dit brand.

Derudover vil du have 2 minutters taletid til at pitche din virksomhed til et engageret publikum, hvilket giver en fantastisk chance for at præsentere dine tjenester og værdier.

Dette eksklusive sponsorat er tilgængeligt for kun én virksomhed og er prissat til 10.000 kr. Benyt denne enestående mulighed for at styrke dit brand og opbygge nye forbindelser.

Vi ser frem til at byde din virksomhed velkommen som vores 'Get-Together' sponsor.

Pris 10.000 kr.

Tillæg:
Som sponsor skal du levere grafisk materiale til Live Posters. Nærmere info følger.

Vilkår for udstillere / sponsorer

Placering

Alle stande placeres i Vandrehal mod park se plantegning

Arrangør fordeler standpladser og oplyser udstiller om dette 4 uger før

Antal og størrelse 16 stande á 6 m2 tilgængelige – med mulighed for dobbeltstand (12 m2)  
Aktiviteter

Pitch-rundvisning i udstilling: hver udstillingsstand kan få 1 minuts taletid ved ”Silent Tour” rundvisning kl. 11:05-11:25, 14:50 – 15:10, kl.15:50 – 16:10.
Deltagerne der vælger at gå med i rundvisningen, får tilbudt hovedtelefoner, og en repræsentant fra arrangøren er tovholder på turen.

After Dinner Party i udstillingsområdet kl. 21:00 – 22:30 (bemandet bar med sponsorerede drinks. Konferencens deltagerne opfordres til at netværke her efter middagen).

Konkurrencer  

Udstillere er velkomne til at afholde konkurrencer på egen stand. Arrangøren tilbyder at oplyse om dette på konferencens hjemmeside.

Markedsføring Ved booking leverer udstiller firmalogo og kort præsentation til reklame på konferencens hjemmeside og logo til den trykte velkomstbrochure til deltagerne.  
Frist for booking  5. september

Tilkøb

Det er muligt at tilkøbe overnatning ved booking.

Praktik

El-stik og et stk. højt cafebord stilles til rådighed ved alle stande.

WiFi på hele hotellet – log på med egen mail-adresse

Betingelser

Arrangør forbeholder sig ret til ændringer i forhold til placeringer, størrelse mv. af standene.

Arrangøren udleverer ikke deltagerlisten af hensyn til GDPR. Udstiller håndterer leads via egne systemer.

Standen skal senest være opsat mandag den 7. oktober kl. 9:00 og tages ned inden kl. 24:00.  Ved nedtagning efter kl. 24:00 pålægges udstilleren et gebyr på kr. 2280,00.
Der er mulighed for opsætning søndag d. 6. oktober fra kl. 19:00.

Opbevaring af materiale på standen er på udstillernes eget ansvar.

Afbud Tilmelding er bindende efter 1. september 2024. Ved afbud herefter og frem til konferencens afholdelse betales fuld pris.