DI har i år i øvrigt modtaget rekordmange kommentarer i forbindelse med spørgeskemaet – flere end 3.000. Stort og småt – og langt de fleste positive. Særligt hvad angår adgangen til kompetente medarbejdere og rådgivning.

Illustration: Belle Djerberg
02.11.20 DIB Nyheder

Rekordhøj tilfredshed med DI - hvad kan vi gøre bedre?

Aldrig før har så mange DI-medlemmer været så glade for DI. Og hvordan kan vi så blive bedre? Mange efterspørger mere hjælp omkring coronakrisen - særligt med fokus på eksport.

Det er ottende gang, DI har spurgt medlemmerne: Hvor tilfredse er I egentlig med at være medlem hos os? Og hvor godt formår vi at hjælpe jer med det, der er vigtigt?

2.245 – eller flere end nogensinde tidligere – tog sig tid til at svare, da DI i august rakte ud. Og 85 procent – eller flere end nogensinde tidligere – svarer, at de ”meget tilfredse” eller ”tilfredse” med DI.

Dykker man lidt ned i tilfredshedstallene, er det blandt andet DI’s evne til at varetage medlemmernes politiske interesser og evnen til at hjælpe i forbindelse med corona, der er stor tilfredshed med.

Højest er jeres tilfredshed med DI’s personalejuridiske rådgivning.

DI har i år i øvrigt modtaget rekordmange kommentarer i forbindelse med spørgeskemaet – flere end 3.000. Stort og småt – og langt de fleste positive. Særligt hvad angår adgangen til kompetente medarbejdere og rådgivning.

Og hvordan kan DI så bliver bedre, spørger du måske?

I årets medlemstilfredshedsundersøgelse beder I om fortsat hjælp til COVID-19 – der jo desværre langt fra er overstået – og med særligt fokus på eksporten. Her er vi i fuld gang – både på Christiansborg og via vores samarbejde med blandt andre Udenrigsministeriet, ambassaderne og via DI selv.

Har du spørgsmål, ris eller ros til DI, så skriv til redaktion@di.dk 

Karen Witt Olsen
Skrevet af:

Karen Witt Olsen

Tina Lambert Andersen

Tina Lambert Andersen

Chef for CRM & Loyalty

  • Direkte +45 3377 3486
  • Mobil +45 4064 8932
  • E-mail tla@di.dk

Relateret indhold