Mit bidrag til arbejdet i en bestyrelse omfatter M&A, strategi, salg & marketing, digitalisering, change management og ledelse - og alt i international kontekst. Min tilgang til forretning er strategisk og holistisk. Jeg ser hurtigt sammenhænge i komplekse situationer og stræber altid efter at forstå en forretning fra alle perspektiver. Jeg er åben for innovation og nye ideer, og som bestyrelsesmedlem vil jeg ambitiøst arbejde for fælles fremdrift, udfordre og stille spørgsmålstegn ved status quo, men altid konstruktivt og med fokus løsninger og resultater. Jeg er pt ansvarlig for vækst og ledelse af global salgskanal med 2000 distributionspartnere og en total omsætning årligt over DKK 10 milliarder. Tidligere har jeg ledet salg- og kommunikationsdelen ifm med opkøb af en amerikansk virksomhed til en værdi af DKK 12 milliarder, haft fuldt salgsansvar for DKK 1 milliard gennem distributører i Europa og styret globale marketinginitiativer med et årligt aktivitetsbudget DKK 35 millioner. Jeg er autentisk, åben og tillidsfuld i min kommunikation, har stor gennemslagskraft, og jeg har let ved at tale med alle niveauer af en organisation.