Analyser
Hold dig opdateret på udviklingen inden for e-commerce. Gennem analyser og økonomiske nøgletal giver vi din virksomhed de bedste forudsætninger for at forstå den verden, du opererer i
![](/globalassets/vi-radgiver-dig/di-ecommerce/opdateret-logo-og-nyt-site/ressourcer/analyser/b2b-ecommerce-24.png)
Ny kundevendt B2B analyse viser vejen til succes med onlinesalg
Onlinesalg er relevant for alle virksomheder med kunder, der har adgang til internettet. Efter covid-19 er det også i B2B blevet forretningskritisk. Indkøberen fik under pandemien nye vaner og i 2024 er det den foretrukne måde at handle med sine leverandører på. Download analysen her
![](/globalassets/vi-radgiver-dig/di-ecommerce/opdateret-logo-og-nyt-site/ressourcer/analyser/direct-to-consumer-analyse_2024_hero.png)
Direct-To-Consumer analyse 2024
I den nye Direct-To-Consumer analyse kan vi se, at de danske forbrugere elsker at handle direkte hos producenterne og i 2024 er der endnu flere, der gør det. Så hvad er status, og hvad betyder det for producenterne? Få et overblik her.
![](/globalassets/vi-radgiver-dig/di-ecommerce/opdateret-logo-og-nyt-site/ressourcer/analyser/fakta-om-onlinesalg_2023-1.png)
Fakta om onlinesalg Europa
I denne udgave af analysen af - Fakta om onlinesalg i Europa er der gode nyheder for Danmark. Men der er også det modsatte, og noget, vi skal være opmærksomme på. Fakta om onlinesalg – Europa er en analyse, der beskriver, hvor langt europæiske virksomheder er med digitalisering af salget.